AGRAVATARIA

[ EN - US ] 
With the growing demand for online products, in an increasingly digital world, AGRAVATARIA comes with a new proposal for online tie sales. With a well-selected and decided target audience, they know what they want.
The customer had already established all the language he wanted to achieve, with his final consumer. With this established naming, we identified the key premises to guide the impact of the new brand with its final audience. After an exploratory research with the final consumer, the guide words were marked;
SOPHISTICATION  | LUXURY  | CLARITY.
[ Pt - Br ]
Com a crescente demanda de produtos online, em um mundo cada vez mais digital, AGRAVATARIA vem com uma nova proposta para vendas de gravata online. Com um público alvo bem selecionado e decidido, sabem o que querem.
O cliente ja tinha bem estabelecido toda a linguagem que queria atingir, com seu consumidor final. Com isso o naming estabelecido, identificamos as premissas chaves para nortear o impacto da nova marca com seu público final. Após uma pesquisa exploratória com o consumidor final, as palavras guias foram marcadas;
SOFISTICAÇÃO  |  LUXO  |  CLAREZA.    ​​​​​​​​​​​​​​
thanks for watch

follow me: @guilhermepella
Cliente: Daniel Guimarães   |   Serviço: Logo e Identidade   |   Ano: 2015   |    Arte Finalização: Silas Araújo  |
Manipulação Imagens: Silas Araújo  |   Direção de arte: Guilherme Pella

Conheça mais dos nossos projetos...

Back to Top